Nisan 06, 2011

Kaosun Sırları - Maxime Chattam

Dil: Türkçe

Sonunda voheyyy dedirten bi kitap. Bazı insanlar oha lan artık diyebilir ama kurgusunu yine harika yapmış Maxime kardeş. Yine bütüün açık delikleri bireeer birer kapamış. Ben açık bulamadım. Sorunluyum ya açığını arıyorum. Bu sefer öyle önceden tahmin edilesi bir sonu olan türden bi kitap diil. Maşallah inanılmaz karışık bi kurgu yapmış. İyi de çıkmış içinden. Bu Zamanın Kanı kitabındaki çeviren gerizekalı diil bunun çevirmeni. Türkçe çevirisi rahatça okunabilir. Aynı kitaptaki gibi, tek başına yaşayan genç kız oluncası, ben de amanın noluyo dedim ama, sonradan açıkladı tabi Maxime :) Tavsiye olunur. Bu arada başlarında tırstığımı inkar edemem. Ha bu arada, vahşetten rahatsız olup da kitap bırakan arkadaşlar, bu kitaptan korkmasın. Yazarın Kötü Ruh kitabı ne kadar ağır vahşetse de, bu kitap o kadar aksiyon. Öyle gözü bağırsağı çıkmış ceset falan fıstık yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder